BEMÆRK: Hvis det er muligt, så tag en video af åbning af din(e) pakke(r).

Krav på mangler/skader/manglende varer/forkerte varer uden bevis vil ikke blive prioriteret.

Vi tjekker altid produkterne inden vi sender dem ud.

Annullering af ordre

Alle ordrer kan annulleres, indtil de er afleveret til fragtmanden. Når først pakke- og forsendelsesprocessen er startet, kan den ikke afbrydes.

Vend tilbage

Vi har 14 dages returret, hvilket betyder, at du har 14 dage til at anmode om en fortrydelsesret, efter du har modtaget din vare.

For at være berettiget til returnering skal din vare være i samme stand som du modtog den, ubrugt, med mærker påsat og i den originale emballage. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.

For at starte en returnering kan du kontakte os på cs@hyggestil.dk. Hvis din retur bliver accepteret, sender vi dig en returlabel og instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende din pakke. Varer, der returneres til os uden returneringsinstruktioner, accepteres ikke.  

Har du spørgsmål til returneringen, kan du til enhver tid kontakte os på cs@hyggestil.dk.  

Skader og problemer

Tjek venligst din ordre ved modtagelsen og kontakt os straks, hvis varen er defekt, beskadiget, eller hvis du har modtaget den forkerte vare, så vi kan undersøge og løse problemet.

Udveksle

Den hurtigste måde at sikre, at du får, hvad du ønsker, er at returnere den vare, du har, og efter at have accepteret returneringen, foretage et separat køb af den nye vare.

Tilbagebetalinger

Vi giver dig besked, når vi har modtaget og gennemgået din returnering og giver dig besked, om tilbagebetalingen er blevet godkendt eller ej. Hvis godkendt, vil du automatisk blive refunderet via din oprindelige betalingsmetode. Bemærk venligst, at det kan tage 7-14 hverdage for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle og udstede en refusion.

Forsinkede/manglende refusioner (hvis relevant)

Alle refusioner vil blive krediteret til din oprindelige betalingsform. Hvis du har betalt med kredit- eller betalingskort, vil refusion blive sendt til den kortudstedende bank inden for 7-14 hverdage efter modtagelsen af ​​retur- eller annulleringsanmodningen.

Hvis du ikke har modtaget en refusion, kan du gøre følgende:

*Tjek din bank- eller PayPal-saldo igen (transaktionen kan blive forsinket).

*Kontakt din bank/kreditkortselskab (det kan tage noget tid, før din refusion er officielt frigivet).

Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på cs@hyggestil.dk.  

Forsendelsesomkostninger/gennoteringsgebyr

For at returnere dit produkt, skal du sende dit produkt gennem returvejledning fra cs@hyggestil.dk. Send os en e-mail med dit ordrenummer for mere information.  

 

Er returneringen forårsaget af forbrugeren, skal forbrugeren afholde fragtomkostningerne. Det specifikke gebyr bør være baseret på det ekspresfirma, du vælger.

Hvis varerne modtaget på grund af vores årsager er beskadigede eller forkerte, og forbrugeren ikke er forpligtet til at afholde forsendelsesgebyret af denne grund.